Få styr på strategien for dine kanaler og sociale medier

Sociale medier er i opbrud disse år.
Rækkevidden er på flere sociale medier dalende – medmindre du finder betalingskortet frem.
Etikken er udfordret, når de sociale medier har ejere, der driver platforme efter egne politiske og økonomiske interesser og luner.
Nye formater kommer ind og dominerer – og funktioner og tendenser lanceres i accelereret fart.
Så hvordan skal du lige navigere i det – om du sidder i en privat virksomhed, offentlig instans, NGO, medlemsforening eller medie?
Mit svar er: Skab en gennemtænkt, skræddersyet kanalstrategi, der er tilpasset din situation – og gør den langtidsholdbar ved at satse på længerevarende tendenser.
Ved at trække på en erfaren rådgiver, får du på effektiv vis en løsning, der er tilpasset dit behov.
Nogle eksempler på det seneste års projekter i Navi Media er:
- Et mediehus har brug for et eftersyn af strategien for sociale medier
- En fagforening har brug for en strategi for debatten på deres sociale profiler
- En styrelse har brug for rådgivning i forbindelse med strømlining af profiler og strategi
- En NGO har brug for en letforståelig og køreklar kanalstrategi
- En organisation ønsker at forlade et socialt medie og har brug for en klar Q&A og plan
Min faglige drivkraft er at være kritisk og analytisk, når det gælder.
Det gælder især strategier, der involverer sociale medier.
Jeg har stået bag flere projekter, der handler om at være nytænkende i forhold til vores brug af sociale medier. Blandt andet den såkaldte Facebook-pause, hvor et medie droppede at udgive indhold i to uger. Det var dengang så opsigtsvækkende, at internationale medier skrev om det.
Jeg var også en af de første til at pege på, at TikTok ville blive mødt af massiv kritik både internationalt og i Danmark. Kort efter blev TikTok frarådet af Center for Cybersikkerhed.
Jeg skaber i dag strategier, der kan stå distancen, når det digitale landskab ændrer sig.
For der er stadig fantastiske muligheder for dialog, rækkevidde og resultater, hvis platformene bruges rigtigt og kreativt.

Du får adgang til skabelon til en stærk strategi
Du får som kunde mulighed for at nå hurtigere i mål Navi Medias strategiskabelon. I den finder du relevant statistik, strategipunkter og KPI'er til sociale medier og digitale kanaler.
Sådan kommer du i gang
Ved et uforpligtende møde - fysisk eller online - kan vi vende det, der udfordrer jer pt. Derfra kan jeg beskrive nogle af mulighederne i forhold til rådgivning, og derfra også et budget for indsatsen.
Book et møde

Et udvalg af tidligere kunder

Om mig
Mit navn er Nadia Nikolajeva.
I Navi Media arbejder jeg som rådgiver og underviser med speciale i sociale og digitale medier.
Mit fokus er især at hjælpe organisationer og virksomheder at arbejde målrettet med deres kommunikation på digitale kanaler.
Erfaringerne jeg bidrager med kommer især fra min baggrund i journalistikken. Jeg har tidligere arbejdet som journalist og redaktør ved medier som TV 2, Aller Media, Ekstra Bladet, metroxpress og TV MIDTVEST.
Jeg bidrager som ekstern lektor Syddansk Universitet.
Et særligt interesseområde er moderation. Derfor har jeg udgivet Guide til en bedre debat online om moderation for virksomheder og medier i samarbejde med Dansk Journalistforbund.