Oplægget LinkedIn Refresh: Få styr på algoritmen og dine formater

Nadia Nikolajeva

Mangler du et LinkedIn-kursus eller et oplæg om LinkedIn? Så er LinkedIn Refresh en oplagt mulighed for at få et skud opdateret viden til din afdeling.

Sidder du nogensinde med spørgsmål som disse:

    • Hvad skal der egentlig være i et opslag på LinkedIn?

    • Hvor lang skal teksten i et opslag helst være?

    • Hvilken betydning har ændringen af algoritmen i 2023 haft?

    • Hvordan får du relevant rækkevidde på dine opslag?

I oplægget LinkedIn Refresh får din afdeling et skud inspiration og en faglig opdatering omkring det sociale medie. 

Digital rådgiver Nadia Nikolajeva serverer de nyeste tal for brugen af LinkedIn, interessante eksempler på virksomheder og organisationers tilstedeværelse – og ikke mindst de bedste, underbyggede guldkorn til effektive opslag. 

Fra det konkrete som eksempelvis antallet af billeder i et opslag – til det strategiske som udgivelsesfrekvens. Vi kommer hele vejen omkring LinkedIn på inspirerende vis, hvor deltagerne er aktivt med undervejs. 

Hvem er LinkedIn Refresh relevant for?

Hvis du er ansvarlig for, eller arbejder i en afdeling der styrer en virksomhedsside på LinkedIn. Du har egentlig styr på det basale, og du ønsker inspiration og opdatering på ændringerne på LinkedIn de seneste år. 

Oplægget er særligt gavnligt for erhvervshuse, organisationer og kommunikationsafdelinger. 

Hvor lang tid varer LinkedIn oplægget?

LinkedIn Refresh findes i to udgaver: En times oplæg eller en workshop på 2-3 timer med oplæg og øvelser. 

Hvordan booker jeg LinkedIn oplægget?

For at forespørge om pris og tilgængelige datoer, så er du velkommen til at sende en mail til nadia@navimedia.dk med forslag til dato, antal personer og ønsket varighed på oplægget.
Se også de andre kurser og oplæg her.

Nadia Nikolajeva oplæg

Udtalelser fra tidligere samarbejdspartnere

Med et solidt fagligt fundament, fingeren på SoMe-pulsen og en god portion charme sørgede Nadia for, at vi både tænkte stort og senere blev meget konkrete på den strategi, som kommer til at definere Det Nordjyske Mediehus' tilstedeværelse på sociale medier i fremtiden. Alt sammen med stor indsigt i og forståelse for huset som helhed. Nadia er dygtig, inspirerende og en fornøjelse at samarbejde med. De varmeste anbefalinger.
Line Lundquist
Redaktør for sociale medier, Det Nordjyske Mediehus
Nadia er en af landets skarpeste, når det handler om sociale medier. Hun forstår hvilke journalistiske historier, der virker på sociale medier. Hun har været med til at udvikle de danske nyhedskriterier for sociale medier og omsat dem i praksis i de stillinger i medieverdenen, som hun har haft.
Nils Mulvad
Journalist og kursusudbyder ved Kaas & Mulvad
Det var et super inspirerende kursus i sociale medier. Du er en meget engageret og behagelig underviser med et stort fagligt overskud. Du har en plan, og du fører os stille og roligt igennem stoffet. Du engagerer os kursister ved løbende at stille spørgsmål, og du har overskud til at høre, hvad vi siger og kommentere det. Du skaber på denne måde en fin balance mellem din undervisning og vores læring.
Birgit Tengberg
Fotograf og videojournalist, tengbergmedia.com
I ErhvervsForum har vi haft stort udbytte af at bruge Nadia som konsulent og partner på vores SoMe-strategi. Desuden har Nadia bidraget med kurser inden udvalgte SoMe-discipliner, som oplægsholder og som vært for populære konferencer. Der er altid høj tilfredshed blandt deltagerne ved hendes arrangementer. Nadia er en ener og det er ikke hver dag man støder på en dedikeret specialist med høj faglighed og kæmpe engagement i emnerne. Jeg kan på det varmeste anbefale at vælge Nadia.
Peter Kjeldbjerg
Direktør, ErhvervsForum Holstebro