Oplægget LinkedIn Refresh: Få styr på algoritmen og dine formater
Mangler du et LinkedIn-kursus eller et oplæg om LinkedIn? Så er LinkedIn Refresh en oplagt mulighed for at få et skud opdateret viden til din afdeling.
Sidder du nogensinde med spørgsmål som disse:
-
- Hvad skal der egentlig være i et opslag på LinkedIn?
-
- Hvor lang skal teksten i et opslag helst være?
-
- Hvilken betydning har ændringen af algoritmen i 2023 haft?
-
- Hvordan får du relevant rækkevidde på dine opslag?
I oplægget LinkedIn Refresh får din afdeling et skud inspiration og en faglig opdatering omkring det sociale medie.
Digital rådgiver Nadia Nikolajeva serverer de nyeste tal for brugen af LinkedIn, interessante eksempler på virksomheder og organisationers tilstedeværelse – og ikke mindst de bedste, underbyggede guldkorn til effektive opslag.
Fra det konkrete som eksempelvis antallet af billeder i et opslag – til det strategiske som udgivelsesfrekvens. Vi kommer hele vejen omkring LinkedIn på inspirerende vis, hvor deltagerne er aktivt med undervejs.
Hvem er LinkedIn Refresh relevant for?
Hvis du er ansvarlig for, eller arbejder i en afdeling der styrer en virksomhedsside på LinkedIn. Du har egentlig styr på det basale, og du ønsker inspiration og opdatering på ændringerne på LinkedIn de seneste år.
Oplægget er særligt gavnligt for erhvervshuse, organisationer og kommunikationsafdelinger.
Hvor lang tid varer LinkedIn oplægget?
LinkedIn Refresh findes i to udgaver: En times oplæg eller en workshop på 2-3 timer med oplæg og øvelser.
Hvordan booker jeg LinkedIn oplægget?
For at forespørge om pris og tilgængelige datoer, så er du velkommen til at sende en mail til nadia@navimedia.dk med forslag til dato, antal personer og ønsket varighed på oplægget.
Se også de andre kurser og oplæg her.